Saturday, May 3, 2008

Banaanileib

Või banaanikarask, oleneb.
Pilti pole, sest tuli otse ahjust, läks kiiremat teed pidi kotti ja siis juba Viljandisse, kuhu ka jäänused jäid. Aga retsept:

3 küpset banaani
2 spl (oliivi)õli
2 tassi ~ 473 dl jahu
3/4 tassi ~ 177 dl suhkrut
1 tl soola
1 tl söögisoodat
1/2 tassi ~ 120 dl purustatud pähkleid, mandleid vms.

Banaanid püreestada ja kõige muuga ühtlaseks segada. 175 kraadi juures umbes tund küpsetada (ehk kuni valmis on - mul läks turboahjus kiiremini)

Parim asi selle juures on, et peaaegu kõike võib muuta - mina kasutasin tavalise jahu asemel täisterajahu (sellest ka karaski-moodi "leib"), fariinisuhkrut, sojaõli ning mandlipuru. Sisse võib loopida ka veel rosinaid, kui kindel on, et kõik sööjad ikka rosinaid söövad :P
Lihtne asi, aga ma arvan, et see pole mul vaid ühekordne tegemine - mulle maitses väga. Lihtsuses peitub võlu, eks? =)


Ja mulle sobib selline küpsetis eriti hästi, kuna pole seal ei muna ega piima, mida ma niikuinii väga hea meelega ei kasutaks.

No comments: